Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.
ISO 9001
ISO 9001 – Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Τι είναι το πρότυπο ISO 9001;
Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (ISO 9001) αποτελεί παγκοσμίως το πιο διαδεδομένο πρότυπο διοίκησης επιχειρήσεων. Καθορίζει τις προδιαγραφές των διαδικασιών και των διεργασιών που εφαρμόζει μία επιχείρηση σε όλες σχεδόν τις δραστηριότητές της με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών.
Το πρότυπο ISO 9001, είναι καθολικής χρήσης και αφορά όλων των ειδών τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις. Ωστόσο, διαμορφώνεται με διαφορετικό τρόπο, ώστε να εφαρμόζεται σε κάθε περίπτωση, ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης και τον κλάδο δραστηριοποίησης.
Ποια είναι τα οφέλη του ISO 9001;
- Βελτίωση επιπέδου οργάνωσης και διοίκησης της επιχείρησης
- Ενίσχυση επιχειρηματικής στρατηγικής, πολιτικής και στόχων με βάση την ανάλυση κινδύνων και ευκαιριών
- Βελτίωση οργανωτικής δομής και καθορισμού καθηκόντων
- Βελτίωση και διατήρηση σταθερής ποιότητας στις παρεχόμενες υπηρεσίες και προϊόντα
- Βελτίωση επιπέδου συνεργασίας με πελάτες – προμηθευτές
- Ανάπτυξη προσωπικού μέσω ενσωμάτωσης διαδικασιών εκπαίδευσης και ενημέρωσης
- Αποτελεσματικότερη διαχείριση αστοχιών και προβλημάτων
- Μείωση του τελικού λειτουργικού κόστους σαν αποτέλεσμα της καλύτερης οργάνωσης
- Ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το Marketing της επιχείρησης και βελτίωση της εικόνας της επιχείρησης στην αγορά
- Αύξηση κύκλου εργασιών και κερδών
- Δυνατότητα χρήσης πιστοποίησης ως υποστηρικτικό μέσο εισόδου σε αγορές και διαγωνισμούς
Ποιος είναι ο ρόλος της IDEC AE;
- Αξιολόγηση υφιστάμενου επιπέδου οργάνωσης και υποδομών
- Συμβουλευτική υποστήριξη με στόχο την αξιοποίηση ευκαιριών οργάνωσης και βελτίωσης
- Ανάπτυξη των απαιτούμενων εγγράφων (Εγχειριδίου, Διαδικασιών, έντυπων)
- Εκπαίδευση προσωπικού
- Επίβλεψη εφαρμογής των απαιτήσεων του ISO 9001
- Εσωτερική επιθεώρηση όλων των διαδικασιών
- Υποστήριξη διαδικασίας πιστοποίησης
- Παρακολούθηση και υποστήριξη συστήματος διαχείρισης σύμφωνα με τις υπάρχουσες ανάγκες μετά την αρχική πιστοποίηση
- Επιστημονική υποστήριξη σε θέματα σχετικής νομοθεσίας και κανονισμών
Δείτε επίσης
Ζητήστε μας προσφορά
Δείτε επίσης
-
Ποιότητα: