Skip to main content
Έχετε ερωτήσεις; (+30) 210 428 6227info@idec.gr

ISO 26000 – Σύστημα Διαχείρισης Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

Τι είναι το ISO 26000;

Το Σύστημα Διαχείρισης Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ISO 26000:2010) έχει ως σκοπό την καθοδήγηση και την βελτιστοποίηση της λειτουργίας της επιχείρησης, με γνώμονα την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
Τα παραπάνω συντελούνται με διαφάνεια και ηθική εντός της επιχείρησης με προεκτάσεις και γνωστοποιήσεις, σε κάθε ενδιαφερόμενο μέρος.

Αποτέλεσμα της εφαρμογής των κανόνων του προτύπου, είναι η βελτίωση της αξιοπιστίας της εταιρείας στην κοινωνική υπευθυνότητα και η βελτίωση των επιδόσεων του οργανισμού, καθώς και η αξιολόγηση των εθελοντικών πρωτοβουλιών της επιχείρησης για την εγκαθίδρυση και διατήρηση της Κοινωνικής Ευθύνης.

Επειδή το συγκεκριμένο πρότυπο είναι ένα σύνολο εθελοντικών κανόνων και όχι απαιτήσεων, δεν πιστοποιείται ως πρότυπο αλλά εκδίδεται βεβαίωση συμμόρφωσης.

Οφέλη επιχείρησης από την ύπαρξη τεκμηριωμένου Συστήματος ΕΚΕ (ISO 26000):

  • Βελτίωση επιπέδου οργάνωσης της Στρατηγικής Βιωσιμότητας της επιχείρησης.

  • Βελτίωση επιπέδου συνεργασίας με πελάτες – προμηθευτές.

  • Βελτίωση των σχέσεων και της απόδοσης των εργαζομένων μέσω της ειλικρινούς επικοινωνίας και δίκαιης μεταχείρισης σχετικά με εργασιακά θέματα όπως της υγιεινής και της ασφάλειας.

  • Ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το Marketing της επιχείρησης και βελτίωση της εικόνας της επιχείρησης στην αγορά

  • Ανάδειξη εταιρικής κουλτούρας

  • Αύξηση αξιοπιστίας της επιχείρησης σε κοινωνικό, οικονομικό και περιβαλλοντικό επίπεδο.

  • Αύξηση κύκλου εργασιών και κερδών.

  • Δυνατότητα χρήσης πιστοποίησης ως υποστηρικτικό μέσο εισόδου σε αγορές και διαγωνισμούς.


Υπηρεσίες που αναλαμβάνει η IDEC:

  • Αξιολόγηση υφιστάμενου επιπέδου οργάνωσης και υποδομών
  • Συμβουλευτική υποστήριξη με στόχο την αξιοποίηση ευκαιριών οργάνωσης και βελτίωσης
  • Ανάπτυξη των απαιτούμενων εγγράφων (Εγχειριδίου, Διαδικασιών, έντυπων)
  • Εκπαίδευση προσωπικού
  • Επίβλεψη εφαρμογής των απαιτήσεων του ISO 26000
  • Εσωτερική επιθεώρηση όλων των διαδικασιών
  • Υποστήριξη διαδικασίας επαλήθευσης συμμόρφωσης
  • Παρακολούθηση και υποστήριξη συστήματος διαχείρισης σύμφωνα με τις υπάρχουσες ανάγκες μετά την αρχική πιστοποίηση
  • Επιστημονική υποστήριξη σε θέματα σχετικής νομοθεσίας και κανονισμών

Δείτε επίσης

Εγγραφείτε στο newsletter μας και ενημερωθείτε για νέες υπηρεσίες, εκπαιδεύσεις, άρθρα και νέα.