Skip to main content
Έχετε ερωτήσεις; (+30) 210 428 6227info@idec.gr

ISO 22301 – Σύστημα Επιχειρησιακής Συνέχειας

Τι είναι το ISO 22301;

To ISO 22301 είναι το πρότυπο του Συστήματος Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας. Στόχος του ΣΔΕΣ είναι η ανάπτυξη ενός Σχεδίου Επιχειρησιακής Συνέχειας (Business Continuity Plan) και η πιστοποίηση των διαδικασιών του Συστήματος που το διέπει ώστε να αποτελεί διαδικασία αξιολόγησης των επιπτώσεων από πιθανούς ή υφιστάμενους κινδύνους (πχ Πανδημία Covid-19) στα τμήματα και διεργασίες μιας επιχείρησης και καθορισμού κατάλληλων οργανωτικών και τεχνικών μέτρων για την ομαλή συνέχιση της λειτουργίας της, κατά την διάρκεια και μετά την ολοκλήρωση της κρίσης.

Σκοπός είναι η προστασία των συμφερόντων όσων σχετίζονται με τη λειτουργία του Οργανισμού, καθώς και η προστασία της φήμης, της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητάς του.

Ποια είναι τα οφέλη της επιχείρησης από την πιστοποίηση με ISO 22301;

  • Βελτίωση της λειτουργίας και της αποτελεσματικότητας των λειτουργικών διεργασιών, μέσω του ανασχεδιασμού των κρίσιμων λειτουργικών διαδικασιών
  • Αύξηση της ανθεκτικότητας και της ικανότητας για αποτελεσματική αντίδραση σε περιπτώσεις κινδύνων, με σκοπό την ελαχιστοποίηση απώλειας εσόδων και της πιθανότητας διακοπής λειτουργίας
  • Τεκμηριωμένη και υπεύθυνη πληροφόρηση ενδιαφερόμενων μερών (πχ μετόχων, προσωπικού, συνεργατών, πελατών, φορέων), σχετικά με τα μέτρα που έχουν ληφθεί, εξασφαλίζοντας την συνέχιση παροχής υπηρεσιών και προϊόντων
  • Καλύτερη θεώρηση και διαχείριση των νομοθετικών απαιτήσεων για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων
  • Ενίσχυση του ηθικού της διοίκησης και του προσωπικού, καθιστώντας τις θέσεις εργασίας πιο ασφαλείς και συνεπώς πιο ομαλή τη λειτουργία της επιχείρησης

Υπηρεσίες που αναλαμβάνει η IDEC:

  • Αξιολόγηση υφιστάμενης κατάστασης σε επίπεδο οργάνωσης και υποδομών
  • Αξιολόγηση συστημάτων ΙΤ και λοιπών τεχνικών μέτρων
  • Υλοποίηση ανάλυσης επιπτώσεων (Business Impact Analysis): Προσδιορισμός και αξιολόγηση κινδύνων και επιπτώσεων προς διαχείριση ανά διεργασία
  • Σύνταξη Σχέδιου Επιχειρηματικής Συνέχειας (BCP): Καθορισμός προληπτικών, διορθωτικών μέτρων, οδηγιών και σχεδίων δράσης
  • Ανάπτυξη κατάλληλων πολιτικών, διαδικασιών, αρχείων και μέτρων διαχείρισης
  • Παρακολούθηση και υποστήριξη συστήματος διαχείρισης σύμφωνα με τις υπάρχουσες ανάγκες μετά την αρχική εγκατάσταση και εφαρμογή.
  • Επιστημονική υποστήριξη σε θέματα σχετικής νομοθεσίας και κανονισμών

Δείτε επίσης

Εγγραφείτε στο newsletter μας και ενημερωθείτε για νέες υπηρεσίες, εκπαιδεύσεις, άρθρα και νέα.