Digital marketing tips για την επιχείρησή σας
Με περισσότερους από 4 δισεκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου σε παγκόσμιο επίπεδο και περισσότερους από 3,4 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες στα Social Media, είναι λογικό το digital marketing να είναι ζωτικής σημασίας για την προσέγγιση ενός ευρύτερου κοινού, συγκριτικά με τις παραδοσιακές τεχνικές marketing.
Ωστόσο, η έναρξη και η ανάπτυξη ενός digital marketing πλάνου, ιδιαίτερα για startups ή μικρότερες επιχειρήσεις με χαμηλό budget και περιορισμένη παρουσία στο διαδίκτυο, μπορεί να είναι μερικές φορές δύσκολη και ίσως λίγο απογοητευτική. Η ομάδα Digital Marketing της IDEC έχει ετοιμάσει μια μικρή λίστα με tips που μπορούν να σας βοηθήσουν.
1. Έρευνα ανταγωνισμού & Διαφοροποίηση
Ως τοπική επιχείρηση είναι σημαντικό να γνωρίζεις τί προσφέρει ο ανταγωνισμός, σε ποια τιμή και ποια είναι η ποιότητα των υπηρεσιών/προϊόντων, προκειμένου να προσφέρεις πρόσθετη αξία στο αγοραστικό κοινό. Ξεκίνα την ερευνά σου στην Google, είναι η Νο1 μηχανή αναζήτησης. Δες αν οι ανταγωνιστές σου έχουν sites, αν έχουν καταχωρήσεις σε τοπικούς online οδηγούς, αν έχουν αφιερώματα ή άρθρα σε sites τρίτων και ακόμη, αν έχουν/τρέχουν διαφημίσεις στο Google.
2. Το website της επιχείρησης σου
Οι χρήστες του διαδικτύου γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί, θεωρούν δεδομένο ότι ένα site θα πρέπει να φορτώνει γρήγορα, να είναι εύχρηστο και προσβάσιμο από όλες τις συσκευές. Στην ουσία, όσο περισσότερο αργεί να φορτώσει ένα website τόσο πιο πιθανό είναι ο επισκέπτης να εγκαταλείψει χωρίς να ολοκληρώσει κάποια ενέργεια που θα οδηγήσει σε μετατροπή.
3. Δημιουργία αποτελεσματικού περιεχομένου
Εάν ο κλάδος σου είναι πολύ ανταγωνιστικός – όπως συμβαίνει με τις περισσότερες επιχειρήσεις – θα πρέπει να σκεφτείς και να οργανώσεις μια στρατηγική δημιουργίας περιεχομένου που θα σε βοηθήσει να σκαρφαλώσεις στην πρώτη σελίδα της Google, θα αυξήσει την επισκεψιμότητα στο site σου και θα σου φέρει πραγματικά αποτελέσματα.
Μια καλή στρατηγική είναι η δημιουργία περιεχομένου/άρθρων στο blog του site σου που επικεντρώνεται σε long tail keywords. Σύμφωνα με στατιστικές αναλύσεις, οι λέξεις μεγαλύτερου μήκους οδηγούν τους καταναλωτές που είναι πιο κοντά στην απόφαση για να ολοκληρώσουν μια αγορά και αυτό γιατί έχουν πιο ξεκάθαρο στο μυαλό τους το τι θέλουν να αποκτήσουν.
4. Διαφήμιση στο Google Ads
Είναι σε όλους γνωστή η πλατφόρμα διαφήμισης της Google. Αν θέλεις να φέρεις επισκέπτες στο site της επιχείρησής σου άμεσα, η αξιοποίηση των Google Ads είναι αυτό που χρειάζεσαι. Το Training Centre της IDEC έχει αναπτύξει ένα webinar το οποίο καλύπτει ότι χρειάζεται να γνωρίζεις για τα Google Ads και πως μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για την δική σου επιχείρηση.